Skip to main content
 

Prospect willen graag zien
wie je als bedrijf bent
wat je missie is en waarvoor je staat

 

Ze willen graag weten
of jouw waarden, normen en overtuigingen
passen bij die van hun

 

De uitdaging is om op te vallen
als bijzonder en professioneel
in de vloed van visuele indrukken

1
1
VISUEEL IDENTITEIT SYSTEEM (HUISTIJL)

Jouw doel
• je wil dat je huisstijl de missie, de waarden, normen en overtuigingen voor zover mogelijk visualiseert
• je wil een opvallende, authentieke, onderscheidende huisstijl, maar dan wel herkenbaar en met een professionele en betrouwbare uitstraling.
• je wil dat je huisstijl tijdloos en flexibel is, zodat je haar samenhangend en consequent kunt doortrekken in alle uitingen

Uitdaging
• hoe visualiseer je de waarden, normen en overtuigingen van je bedrijf?
• het vraagt ervaring om consistentie te waarborgen bij het totale pakket aan zeer uiteenlopende visuele uitingen
• hoe vind je de balans tussen vernieuwend, afwijkend en opvallend zijn enerzijds en herkenbaar, betrouwbaar en professioneel zijn anderzijds

Mijn aanbod
• een sterke huisstijl waar je trots op kunt zijn
• creatief-praktische aanpak, waar mogelijk op basis van branding
• een geprinte gids

€ 1596,—
REFERENTIES

Bas heeft uitstekend werk geleverd bij het in beeld brengen van het idee en de bedoeling van Penrose. Het resultaat is een complete huisstijl en een fraaie website. Conceptueel denken, doorvragen en begrijpen, creatief uitwerken, in beeld brengen en vakkundig verwerken: klasse!

Ronald Meulendijks | Managing partner | Penrose

Ik heb Bas leren kennen als een gedreven man, die eerst goed inventariseert wat je voor ogen hebt met je website. Door de juiste beelden bij de tekst te voegen heeft hij voor EU Match een voor zichzelf sprekende website gebouwd waarvoor we veel complimenten krijgen.

Tino van den Tillart | Directeur | EU Match
VOORBEELDEN