Stategische zichtbaarheid:
want alleen zichtbaar zijn
is niet genoeg

 

Je bedrijf vertegenwoordigen
met pakkend visueel materiaal
omdat je niet altijd overal kunt zijn

 

Prospects visueel overtuigen,
zodat ze iets gaan begrijpen,
geloven, willen en doen

1
1
MAATWERK

Grafische communicatie-doelen formuleren

Informatie overdragen

informeren → weten
instrueren → kunnen
uitleggen → begrijpen
bewustmaken → beseffen
herhalen → onthouden

Houding beïnvloeden

emotioneren → voelen
opiniëren → vinden
overtuigen → geloven
beloven → verwachten
verzachten → accepteren
vertrouwen wekken → vertrouwen
herhalen → gewennen

Waarden overdragen

afwijken → opmerken
nieuwsgierig maken → willen weten
uitnodigen → willen komen
werven → willen erbij horen
binden → willen erbij blijven
verkopen → willen hebben

Normen overdragen

adviseren → opvolgen
waarschuwen → opletten
toestaan → mogen
verbieden → niet mogen
gebieden → moeten

Grafische communicatie-middelen ontwerpen van concept tot uitvoering (inhoud, vorm, drager, esthetiek, trends, stijl)

Mediavrije oplossingen

gestileerd monogram (logo)
gestileerd woordmerk (logo)
beeldmerk (logo)
woord- en beeldmerk (logo)
keurmerk
pictogram
pictogram ‘fotografisch’
infographic
etc.

Papieren oplossingen

visitekaartje
brief
flyer
folder
brochure
boek
jaarverslag
magazine
nieuwsbrief
wens-(kaart)
uitnodiging
(personeels-)advertentie
enveloppe
verpakking
gebruiksaawijzing
certificaat of diploma
formulier
etc.

Digitale oplossingen

digitale handtekening
digitale nieuwsbrief
social media pagina
social media post (-sjabloon)
website
etc.

Overige oplossingen

(balie-)displays
banners
spandoeken
vlaggen en banieren
stickers
bedrijfskleding
tassen
pennen
balonnen
etc.

Prijs op aanvraag

exclusief btw
Algemene Voorwaarden

REFERENTIES

Heel bijzonder hoe krachtig en kernachtig Bas taal, in de context van een bepaalde bedoeling, weet om te zetten naar beeld! Ik heb nu een paar keer ervaren dat Bas, na een relatief kort telefonisch overleg, "een stempel" weet te maken. Van complexe ingrediënten, bijvoorbeeld de cover van een proefschrift, maakt Bas pakkende beeldtaal! Klasse.

Herman Kok | Assistent Professor | Universiteit Wageningen

Bas legt een mooie brug tussen visuele communicatie en creatief denken, die echt aanvullend is voor iedereen die creatiever wil leren denken. Bas is zelf uiterst creatief en inventief. Hij is rustig en reflectief en is bijzonder flexibel in zijn aanpak. Een feest om mee samen te werken.

Robert Schulte | Inspirerende trainer, coach en spreker | Insight from inside

Bas heeft samen met Robert Schulte de Advanced Creative Thinking training bij Microsoft verzorgd. Bas had een hele nieuwe invalshoek om problemen te visualiseren in een logo. De kracht zit erin dat je beide hersenhelften combineert (logica en creativiteit) om zo snel tot de kern van het probleem te komen met heldere vervolgstappen hoe die op te lossen; heel verfrissend en sterk.

Frank de Beer | Technical Account Manager | Microsoft

Bas is integer en heeft een creatieve aanpak. Hij houdt daarbij ook rekening met structuur. Hij denkt mee en zorgt dat de omstandigheden optimaal zijn voor het creatief proces. Door zijn kennis en vaardigheden en invoelen van de situatie wist hij voor onze groepeen creatieve sfeer te creeren, waardoor de brainstorm prima uit de verf kwam met interessante resultaten. Kortom een absolute aanrader als je creativiteit voor jezelf of groep wil stimuleren en als proces wil laten begeleiden.

John Schmeitz | ICT Coördinator | AiREAS Eindhoven

Already working with Bas during our Service Best period, I already knew how creative he was and what he can do with just a few hints for folders, leaflets and packaging. Bas developed all of our websites, designs all packagings, sorting out the guidelines we get from our customers, makes our newsletters and designs promotion objects for Trade Fairs.

Manon Schwartzmans | Managing Director | Best Buying Service

Ik heb Bas leren kennen als een gedreven student met onderzoekende en analytische vaardigheden. Hij weet projecten op eigenzinnige wijze naar zijn hand te zetten, heeft een brede interesse en gaat niet voor de geijkte oplossing.

Yvo de Ruiter | Intermim Team Lead Visual Design Digital Banking | ABN AMRO

Ik heb goed ervaringen met Bas. Hij weet duidelijk wat hij wil en kan verwoorden wat hij voor ogen heeft. Hij is gepassioneerd en werkt met zijn hart. Hierdoor wordt een mooi resultaat behaald!

Mark Arends | Ondernemend Fotograaf
VOORBEELDEN
Spijkers met Koppen

Spijkers met Koppen

Visuele Identiteit

Best Buying Service

Best Buying Service

Visual Marketing

BBQ Expert

BBQ Expert

Visual Marketing

Millenniumdoelenspel

Millenniumdoelenspel

Een spel om leerlingen aan te zetten tot discussie, meningsvorming en kennisuitwisseling

Muziek visueel vergelijken

Muziek visueel vergelijken

Een visueel systeem om muziek te representeren op basis van muziektheorie

London Proverb Migration

London Proverb Migration

Allochtone invloed op de cultuur van London

Representaties van een Huis

Representaties van een Huis

Visuele representaties van het huis op basis van gebruik